Monday, May 8, 2017

Diana Danielle

Biodata Diana Danielle

Diana Danielle Danny Beeson atau lebih dikenali sebagai Diana Danielle merupakan salah seorang pelakon tv kacukan Melayu-Amerika di Malaysia. Beliau dilahirkan di Houston, Texas, Amerika Syarikat pada 22 November 1991.

Artis malaysia terseksi dan tentu saja juga mempunyai wajah yang cantik yang berikutnya akan kita bahas adalah seorang wanita yang terkenal dengan nama Diana Danielle. Dirinya merupakan seorang artis wanita tercantik yang juga mempunyai darah campuran yakni ibu dari darah melayu dan ayah dari darah amerika, sehingga terciptalah sebuah anak yang sangat cantik yang bernama Diana Danielle ini.

Diana Danielle sendiri merupakan seorang wanita cantik malaysia yang mengawali karirnya di dunia hiburan mulai dari usia anak, hingga saat ini Diana Danielle masih sangat aktif di dunia hiburan. Diana Danielle mempunyai banyak prestasi yang membanggakan, beberapa film pernah di bintangi oleh artis malaysia tercantik yang satu ini dan juga ternyata Diana Danielle juga laris di drama TV yang ada di Malaysia.
more information click here

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Diana Danielle

0 komentar:

Post a Comment